divendres, 29 d’octubre del 2010

MÚSICA: Núvols al corriol dels pastissos

Avui tornant a casa amb el tren he alçat la vista i he redescobert la màgia dels núvols amb la que ja m’havia trobat quan era petita. Quan el cel és blau i veus quatre núvols no la notes, i quan tot el cel està tapat i atapeït com el cotó ho està en un coixí, tampoc. El cel estava estrany, veies clapes blaves, una capa frondosa de núvols i, dispersos com fantasmes passejant pel cel, quatre o cinc núvols que semblaven trets de l’anunci d’“El Corte Inglés” (de fet, la que estava dispersa era jo, que una mica més i me’n vaig a Lavern).  M’han despertat un no-sé-què aquests quatre o cinc núvols (en realitat crec que només eren tres; se’m deuen haver reproduït a la memòria), una fascinació absurda per un element tan normal com ho és un núvol, però és que era tan fantàstica aquella imatge..., és d’aquelles que m’agraden a mi, que no es poden ensenyar en una foto (on perdrien l’essència).
I així com amb els núvols he descobert que no són tan normals com semblen, amb Sanjosex m’ha passat al contrari, avui, que l’he vist a Divendres (programa de tarda que miro de tant en tant, quan no em queda fregida al sofà), per la veu el feia el tio més raro i bohemi del món, però quan l’he sentit parlar i respondre el parell de preguntes que li ha fet l’Espartac (o era el Xavi Coral? no m’hi he fixat, estava més pendent del Carles Sanjosé[x]) he vist que és d’allò més normal, algú amb qui no em faria res fer-hi un cafè al Cafè de la Plaça de Sant Sadurní. I pensar que em vaig perdre el seu concert quan va venir al Forat del Pany l’any passat… Per si de cas no em perdré el de Mishima, que venen divendres que ve a l’Auditori de Vilafranca (!!!).
Avui us podria deixar amb la cançó de “Corriols” de Sanjosex, que és la que ha cantat avui a la tele, pe`ro com que ja l’he citat algunes vegaes, avui us presentaré la meva última incorporació a la llista de reproducció de l’Spotify: Mine!, també descoberts gràcies a l’Enderrock. La cançó, com no, Pastís.
[creieu que he fet ús excessiu del hipervincles? És que he decobert l’eina al Windows Writer i ara m’hi he aficionat…]