dissabte, 19 de març del 2011

MÚSICA: De vegades el blues només és un ocell passatger

DSCF4476

Fa dies que sento aquesta cançó per iCatFm i em té el cor content. I avui fa un matí preciós i l’he volgut aprofitar perquè després de tants dies de pluja no hi ha res com un cafè al terrat, entre roba estesa, escoltant els ocells i bona música de fons. Ara ho he espatllat una mica posant-me a l’ordinador, però bueno, ja tocava actualitzar el blog, que l’últim que vaig publicar va ser l’avanç d’una cançó de manel i ara fins i tot ja en tinc el CD… A més, s’han d’aprofitar els pocs dies que es tenen lliures.
Una garsa s’acaba de posar a una branca de l’arbre que tinc davant la finestra. Són els únics ocells que sé reconèixer. Si no hagués marxat tan ràpid li hauria fet una foto.
I la veritat és que no tinc massa res a escriure. Que aneu a comprar al Barcelona-Reykjavick, que fem pa, brioixos, magdalenes, crestes i altres coses molt bones i molt sanes. Que escolteu el nou CD de Manel, que té cançons molt boniques (Una flor Groga, El Miquel i l’Olga tornen). I que mireu de “delectar-vos de l’escàs marge de temps, com si fos tot el temps del món…” que diu l’Oriol Izquierdo.
Bona lluna plena, bona primavera, i bons mals de cap pels que sou més sensibles a aquests canvis.